Jättecappuccino



Hela havet stormar. Eller stormade. Förra veckan.









I helgen var det bröllpp i Byron Bay. Bilder kommer snart, vill dock låta brudparet själva vara först med att sprida de glada nyheterna.

Efter ett morogndopp i havet är det nu dags för att sätta i gångmed plugget. Tre veckor kvar på terminen! Eller egentligen hela utbildningen samt min tid i Australien. Tiden går så fort!

I övrigt har jag blivit brunett. Det var inte meningen den här gången. Jag litar inte på de Australiensiska frisörerna så jag tänkte att jag färgar håret själv. Det var inte någon bra idé. Det skulle bli rött som vanligt men det blev lite daskigt brunt. Hoppsan!


Steffi, so sorry for continously forcing you to use the bad translation tools! A quick sum up; the storm made the ocean look like a giant cappuccino and had all the kids (me and Jakob) play in the foam. Went to Byron for a beach wedding, posting the picks soon! Furthermore, I'm accidently a brunett now. Hope this will suffice :) love!


Kommentarer
Postat av: Märta och Harry Larsson

Hej Helena! Tack för trevliga inlägg om det stormande havet, din hårfärg, som skulle blivit röd. Jag tror Du är sötast i brunt. Snart är det slut med dina studier och Du kan pusta ut.

Kramar i mängder från

Farmor och Farfar.

Vi tänker på Dig. Tack för att Du ringde för några dagar sedan. En hälsning till Din Jacob, som vi inte känner

2010-10-31 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0