Jungle Jam

I går var min första hel-lediga dag på länge! Närmsta tenta är inte förrän 12 Juni, så den här helgen har jag inte öppnat en bok.

De som äger lägenheten vi hyr försöker sälja den (vilket inte verkar gå överdrivet bra), så varje lördag och söndag så är det öppet hus, och då brukar vi försöka hålla oss borta. De har haft öppet hus varje helg i snart en månad, men ännu har inte en enda person dykt upp (!). Jag antar att det är en kombination av dåliga tajming och taskig lägenhet som ligger bakom det. Hur som helst, igår försvann vi iväg till stranden. Det såg sådär härligt varmt ut från vår balkong; turkost vatten, solsken, svag bris. Men inte! Det var verkligen sjukt kallt! Kolla mina stackars ben...



Jag vet! Bilden är inte direkt smickrande, men jag tänkte att det kanske får er att njuta lite extra av den härliga vårvärmen hemma :)




Lördag kväll. Några kompisar hade ordnat födelsedagsfest "canadian style". Temat var djungel och de hade hyrt stora öl-tunnor och blandat "djungel-dryck"... Festen blev så hypad på facebook att RedBull på något sätt fick syn på den och frågade om de kunde få sponsra med några lådor.

Så jag tog med mig min kamera, men tyvärr så lyckades jag bara knäppa två bilder.






Camilla och jag.

Nu ska jag sätta i gång andra filmen för dagen. Åh vad det är härligt at vara ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0