Hemma på min gata i stan...



... så har jag fantastisk utsikt! Det som bilden inte förtäller är att precis till höger och precis till vänster är det höghus :)

Lördag idag. Jag var uppe tidigt och gick direkt till stranden, det har varit fantastiskt väder! Varmt och soligt. Som tur är så brukar jag vara väldigt produktiv när jag är på straden. Idag läste jag fyra kapitel i min marknadsföringsbok (som inte handlar om marknadsföring...). Jag har tenta på tisdag och det gäller att starta i tid. Trots att tentan är redan v5 så är den på hela 30% av kursen och det är en multiple-chioce tenta - vilket inte är positivt för mig. Svaren brukar vara närmast identiska och när tentan täcker 250 sidor ur textboken, plus case-studies, så är det svårt att få med alla exakta definitioner och formuleringar. Jag brukar koncentrera mig på att förstå hur teorier fungerar och kunna förklara vad saker betyder med egna ord, men det räcker ju såklart inte när det kommer till den här typen av tentor... Känner mig inte redo för att skriva tentan ännu, och större delen av morgondagen kommer gå bort då jag ska ut på båttur. Det är kanadensiska föreningen som arrangerar och vi ska vara borta från 10.00 - 17.00. Ska bli jätte kul!



Avrapportering efter söndag!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

I don't see my PHOTO CREDIT!! :)

2010-03-30 @ 03:31:50
URL: http://stylingsofs.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Det ser helt fantastiskt ut.

2010-03-31 @ 16:17:56
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0