Kompis det går bra nu



Eller, jag tror att det går bra nu. Jag fick tillbaka resultatet på Accounting for managers tenta och jag fick 71. Jag veta inte vad jag fick 71 av däremot, dvs om det är poäng eller procent. Vi får nämligen inte tillbaka tentorna här, utan resultaten publiceras på Griffiths intranät, och vår lärare glömde uppenbarligen att ange om de publicerade siffror är antalet rätt och vad maxpoängen är, eller om siffrorna är i procent av möjliga poäng. Men jag vet allafall att det endast var fyra studenter som hade högre än 71 och snittet i klassen var ca 56. Men tills jag vet mer vågar jag i alla fall säga ett tyst jippie och ett litet grattis till mig själv.

Jippie!


Kommentarer
Postat av: Mor & Far

Duktig tjej! Sopa banan bara! Låt kvasten gå och njut av att vara bäääst!

2009-09-27 @ 20:16:37
Postat av: Anonym

Duktig tjej! Sopa banan bara! Låt kvasten gå och njut av att vara bäääst!

2009-09-27 @ 20:18:03
Postat av: Magnus

Bra jobbat, syster. Har de inget svårare än ekonomi?

2009-09-29 @ 22:50:02
Postat av: Elham

Duktigt duktigt darling!! Har påbörjat x antal mail till dig men internet suger o då blir jag arg. Om du får möjlighet att ringa innan mitt email lyckas ramla in så är mitt nummer iaf +260 9777 71349. Saknar dig o är glad att du har det bra! Suktar efter vatten här i kustlösa Zambia. Men i övrigt är allt kanon! Puss o kram vännen min

2009-10-03 @ 20:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0