Ledig


Tjo! Nu ar jag ute och reser. Terminen slutade den 19 November sa jag har redan varit ledig ett tag. Just nu sa ar jag i Airlie Beach som ligger ca tva timmar med flyg norr om Brisbane. Omradet ar kannt for sin otroligt vackra natur och Whitsundays oarna. I gar kom vi hem fran en tva dagar seglingstur som var helt fantastiskt! Vi har snorklat, badat mitt i havet, legat pa finkorniga strander och brannt oss i solen... Vi bodde pa en bat med 22 andra personer, klart trangt och lite obekvamt men anda en jatte kul upplevelse. Nu spenderar vi sista dagen har i Airlie innan vi borjar kora nerat landet. Pa lordag kommer jag att lamna mitt resesallskap och flyga ner till Melbourne for att sedan aka vidare till Adelaide och till slut Sydney.

Jag har fatt mina slutgiltiga betyg for den har terminen och det har gatt valdigt bra. Jag fick hogsta betyg i tva amnen och nast hogsta i de andra tva. 

Nu borjar internet kvoten ta slut har, vi hors senare! Ledsen att jag inte kan lagga upp nagra bilder, internet ar alldeles for langsamt for att det ens ska vara vart att forsoka. 

Helena 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej gumman!



Först nu upptäckte jag att du skrivit blogg under tiden du varit borta! Har såklart gått igenom hela arkivet, så himla roligt att läsa! :-) Nu längtar jag till du kommer hem så man får krama dig igen.



Tyckte Jacob nämnde något om 18/12, är det då du kommer till Sthlm? Ska bli så kul att ses igen!



Puss!

Lisa

2009-12-02 @ 10:30:44
Postat av: Morsan

Snart kommer vi! En vecka kvar tills vi åker ....



Magnus och Annica köpte lägenhet i dag. Det blev Solna, en trea på 75 kvadrat. De får flytta in den 1 februari - flyt!



Kram från Morsan

2009-12-03 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0