Tjo!



Fick precis veta att lararen for business finance kursen har fatt omvardera vissa studenters betyg pa mid-term tentan - dar i bland mitt. Sa nu fick jag plotsligt alla ratt. Tokigt. Jag var sa arg pa mandagsforelasningen nar vi just hade fatt vara betyg och de andra i klassen inte kunde sluta tjajta pa var (alldeles for snalla) larare om att de tyckte han hade varit otydlig i en fraga, vilket lett till att de svarat fel. Det tog sa mycket tid och jag var jatte arg (kanske liiiite daligt talamod). Men nu har jag dem att tacka for att jag an sa langa har haft alla ratt pa tentorna i amnet - jippie!




Kommentarer
Postat av: Morsan

Från klarhet till klarhet

2009-10-19 @ 13:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0