Sondag

Hej!

Idag har det varit varmt. Jatte varmt, sa vi har faktiskt badat i havet! Hur harligt som helst, sen at vi lunch pa surfklubben som ligger alldeles vid stranden. Valdigt trevligt, verkade faktiskt som att vi var de enda utlanningarna dar vilket ar lite ovanligt i Surfers. Har ar det mer ovanligt att traffa infodda Australienare. 

Igar kvall var vi hemma hos Chris som jag namnde i forra inlagget. Deras lagenhet lag pa 29de vaningen och hade helt fantastisk utsikt! Tyvarr sa gick det inte sa bra att ta bilder eftersom det var sa morkt. Han har dock lovat att vi ska fa ga dit och ta bilder pa dagtid sa forhoppningvis kan jag visa er snart! Vi ska dit pa mandag och grilla sa kanske efter det.

McDonalds var fullt nar vi kom dit idag sa nu at vi pa en lite kineskiosk med internetcafe. Jag lyckas inte hitta nagonstans att koppla in USB minner sa det blir inga bilder nu.

Det blir en lugn kvall ikvall. Kanske kommer Sex and the City boxen som jag slapade med mig ner hit till anvandning! Iveckan sa kommer vi alla ha endel workshops och andra valkomstgrejer pa skolan som vi maste ga pa, snart borjar det pa riktigt! Nu kanns det fortfarande som en enda lang semester.

Heej heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0