Al



Det är helt klart lite för kallt för att bada ännu. Vissa surfar i de gigantiska vågorna men med våtdräkt för att behålla värmen. Dagtid är det ca 20-22 grader varmt men på kvällarna kryper det ner ordentligt och det är jacka och gärna halsduk som gäller.


Sleeping inn hostel som jag bor på ligger hyfsat centralt och jag delar lägenhet med 7 andra tjejer från olika delar av världen. HIttills har vi riktigt kul i hop. Majoriteten är från england, och för alla som har mött engelskor utomlands så vet ni vad det innebär!

 Nathalie och jag delar rum med två andra tjejer. Hon och jag är de enda två från Sverige.

De första dagarna har gått åt till att försöka komma i rätt tidszon och att leta lägenhet. På måndag ska jag och två andra tjejer titta på en lägenhet som ligger ca 10 minuter från city. Tre sovrum, tv, pool och andra härliga faciliteter till hyfsat pris.


I övrigt så är det asiater överallt. Ö-V-E-R-A-L-L-T. "Japaner japaner, springande hoppande studsande japaner. Japaner japaner, överallt japaner".

Det var allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0