Jag vet vart jag ska bo nar jag blir stor...



Noosa! En mysig liten by norr om Brisbane, med fantastisk strand och trevliga promenadstrak. Det ligger aven en nationalpark ett par hundra meter fran centrum med fantastiska vyer over havet, strand och klippor. Med lite tur kan man aven se Koalor i Eycalyptustraden som skogen runtomkring bestar av. Inte for att vi gjorde det... Men tydligen sa bor de dar :)

Charlie och Natalie





Cripp och Natalie





Jatte glada tjejer.



Riktigt trevlig helgutflykt! Val hemma pa sondagen mottes vi av fyra doda kackerlackor! Giftet som hyresvarden sprutade i lagenheten haller inte kackerlackorna borta... Skillnaden ar bara att nu nar vi hittar de som ar de doda. Och vi hade aven fatt en ny van inne pa toaletten. En vit odla, nastan genomskinlig! Tur att vi flyttar om tva veckor :)

I  veckan har jag min forsta examination i form av en muntlig presentation i amnet Knowledge management strategy. Kul amne men tyvarr sa laser forelasaren direkt ur boken ord for ord, sa det ar inte sa inspirerande. Men amnet vager upp det :)

kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0