Total forvirring


Sa, jag fick precis veta att nagra vanner har forlovat sig, jag tror det var precis fyra eller fem ar efter att det traffats. Efter tva sekunders funderande kom jag fram till att de dar med maste ha traffats forsta gangen i september...(??!?) Snabbt kom jag sa klart fram till det ratta svaret; Mars. Nog for att jag brukar vara lite forvirrad nar det kommer till vilken dag i veckan det ar, och jag har aldrig koll pa datum. Men jag brukar for sjutton alltid veta vilken manad det ar! Jag tror det har att gora med den standiga sommaren har. Plus att dagarna borjar bli morkare vilket gor att det kanns som att hosten narmar sig - vilket den ocksa gor! Hemma kan den tiden narmast liknas sjalvmordstimmar men har ar det ju inte sa farligt! Men trots allt sa ligger det nagot hostigt i luften.

Wake me up when september ends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0